maandag 1 juli 2013

[GESHOPT]: Scoren in Kortrijk

Dankzij K in Kortrijk en consoorten valt er in mijn thuisstad behoorlijk wat af te shoppen. Bovendien streek de jaarlijkse zomerbraderie er op 21, 22 en 23 juni laatstleden neer, also known as het officieuze opwarmertje voor de zomersolden. Mét vette kortingen tot -50%. Whoppa. U begrijpt, brave lezer, dat de geldbeugel dichthouden ook deze keer géén optie was. Zien welke spulletjes ik scoorde? Blijven lezen!



De sterkste koopjes vond ik bij Esprit, één van mijn vast bevoorradingsplekken wanneer het op lichaamstooi aankomt. Na maandenlang zoeken en (af)keuren, hing ie er gewoon in de soldenrekken, het perfecte jeansjasje! En dan nog eens aan de helft van de prijs! Twee fijne topjes in wit en zwart, eveneens voorzien van een dikke kortingssticker, maakten er mijn buit compleet.

 
Mijn naasten en andere sympathisanten weten dat ik zo goed als altijd door het leven hos op een paar Converse. De braderie in het plaatselijke schoenenparadijs Verduyn vormt voor deze sneakerfan dan ook een jaarlijkse hoogmis. Converse in alle kleuren, maten en modellen, zover het oog reikt! En bovendien nog eens fijn afgeprijsd ook. Ik griste onderstaand lichtgrijs high tops paar mee, aan -30%. Dolletjes.
 
 

Met een uiterst noodzakelijk bezoekje aan Vero Moda werkte ik braafjes mijn favoriete shoproute verder af. Ook hier was het wederom feest, want ik vond ik er een mooie gebloemde sjaal en een paar basic oorringen, aan weggeefprijzen van respectievelijk €12 en €2. Yes please.
 
 

Mijn bezoekje aan H&M telt in principe niet mee, aangezien ik er niets afgeprijsd kocht. Maar bij H&M zijn het - gezien de dumpingprijzen - nu eenmaal àltijd solden. Ik smokkelde dan ook met plezier een fotootje van mijn vondsten in deze blogpost. Ik sloeg er een kleine voorraad basics in, waaronder een lovely verkeerskegeloranje T-shirt.


And that's all, folks. Waaraan gaan jullie centen op tijdens de soldenperiode?



Collages via PicMonkey!

2 opmerkingen:

  1. Amai, je bent echt wel op dreef hé! Zowel met het shoppen als met het schrijven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje! Stay tuned, er zijn nog meer vrolijke schrijfsels onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen